Με την εκπληκτική pole του Russell στις χθεσινές κατατακτήριες και ο Max να είναι δίπλα του και να έχει μαλακά ελαστικά σε σχέση με τους περισσότερους οδηγούς ξεκίνησε ο αγώνας με τον Norris να χτυπάει τον Piastri κάνοντας καλή εκκίνηση από την 5η θέση και πέρασε με τσαμπουκά τον team-mate του δείχνοντας ότι έχει τσαγανό για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα στους αγώνες που απομένουν. Μέσα από την ενδοεπικοινωνία του Piastri με τον μηχανικό αγώνα του ο οδηγός της Mclaren δεν συμφώνησε με την οδηγία και έδειξε την δυσαρέσκια του. Ο Μαξ παρόλο που έβαλε τα soft ελαστικά δεν μπορούσε να απειλήσει την Mercedes του Russell λόγω της πιο γρήγορης φθοράς που έχουν τα μαλακά σε σχέση με τα μεσαία ελαστικά του Russell.

Η επαφή Norris-Piastri
Οι στρατηγικές έδειχναν μια αλλαγή ελαστικών από μεσαία σε σκληρά ελαστικά ή από μαλακά σε σκληρά ελαστικά. Ο Russell από την άλλη από την αρχή του αγώνα έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον και στο τέλος του 15ου είχε πάει την διαφορά στα 8 δευτερόλεπτα. Η επιλογή του Verstappen να βάλει τα μαλακά ελαστικά ήταν λάθος καθώς δεν μπορούσε να κατεβάσει καθόλου την διαφορά αλλά έβλεπε και τον Norris να πλησιάζει. Ο Piastri ήταν σταθερά πίσω στα 4,5-5 δευτερόλεπτα ενώ η πρώτη δεκάδα πίσω από τους 4 πρώτους αποτελούνταν από τους Leclerc, Antonelli, Hamilton, Alonso, Hadjar, Bearman. Στον 20ο γύρο ο Max μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών βάζοντας τα Hard ελαστικά και πήρε εντολή από τον μηχανικό του ότι ο γύρος εξόδου ήταν κρίσιμος. Επίσης με την αλλαγή αυτή άνοιξε και ο χορός των pit-stop και αυτοί που ακολούθησαν σχεδόν αμέσως ήταν οι Hadjar Leclerc με την Ferrari να τον βγάζει σε κίνηση και να τον αναγκάζει να κάνει προσπεράσματα. Στον 25ο γύρο μπήκε και ο Hamilton για σκληρή γόμα και από πέμπτος έπεσε στην 9η θέση. Αμέσως μετά μπήκε και ο Russell με τον Antonelli με την Mercedes να κάνει εξαιρετικό doublestack λόγω της διαφοράς που είχαν οι οδηγοί μεταξύ τους. Τελευταίος από την 1η δεκάδα που μπήκε ήταν ο Alonso που έχασε χρόνο λόγω του ελαστικού που δεν κούμπωνε το μπουλόνι. Στα μισά του αγώνα οι πρώτοι 10 ήταν οι Russell, Verstappen, Norris, Piastri, Leclerc, Antonelli, Hamilton Lawson, Stroll, Sainz με τους τρεις τελευταίους να μην έχουν κάνει pit-stop.

Προσπέρασμα Alonso στον Hadjar
Με 15 γύρους να απομένουν ο Russell έκανε ότι μπορούσε για σωστή διαχείρηση του αγώνα ενώ ο Max είχε θέματα με την ισσοροπία του μονοθεσίου του και ο Norris έκανε ότι μπορούσε για να περάσει αλλά λόγω της απόστασης που είχε στην ευθεία πριν την 7η στροφή δεν μπορούσε να το κάνει. Ο Antonelli πέρασε τον Leclerc στον 53ο γύρο για την 5η θέση ενώ ο Hamilton με 2ο pit-stop που έκανε λόγω μεγάλης απόστασης που είχε από τον 8ο Lawson πριν γίνουν όλες οι αλλαγές πέρασε τον Leclerc για την 6η θέση και προσπάθησε να περάσει και τον Antonelli για την 5η θέση. Προς το τέλος του αγώνα ο Norris δεν μπόρεσε να περάσει παρόλο που τα έδωσε όλα και έμεινε στην 3η θέση με τον Piastri να μένει στην 4η θέση και να έχει έντονα παράπονα από την ομάδα για το συμβάν του 1ου γύρου. Ο Αντονέλι τερμάτισε 5ος ενώ οι Leclerc και Hamilton έκαναν το 6-7 για την Ferrari
Άποψη μου: Ο Russell έκανε έναν καλό αγώνα και δίκαια πήρε την νίκη, δεν απειλήθηκε καθόλου από τους άλλους οδηγούς. Ευχάριστες εκπλήξεις από τις midfield ομάδες ο Alonso που με την στρατηγική του και το πείσμα του πήρε την 8η θέση και o Bearman που πήρε 9η θέση σε μια πίστα που δεν είχε αγωνιστεί ποτέ και ο Sainz που πήρε τον τελευταίο βαθμό από τον Hadjar προς το τέλος του αγώνα.
Επόμενος αγώνας στο COTA(Circuit of the Americas) στο Τέξας στο τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου















































































