Το grid που είχε διαμορφωθεί από τις κατατακτήριες της Παρασκευής προμήνυε καλές μάχες και αλλαγές σε κατάταξη. Με την εκκίνηση όμως γρήγορα έγινε εμφανές πως οι προσπεράσεις θα ήταν λίγες
Η εκκίνηση είδε τον Piastri να κρατάει την θέση του και τον Russell να μένει στην 2η θέση ενώ αυτός που κέρδισε θέσεις ήταν ο Max όπου από 6ος πήγε 4ος με μια προσπέραση στον Alonso και με τον Tsunoda να αφήνει τον ομόσταυλο του. Μετά από αυτόν τον 1ο γύρο οι οδηγοί προσπάθησαν να βρουν ρυθμό και ο μόνος που απείλησε ήταν ο Verstappen και μόνο για 3 γύρους στην αρχή αλλά δεν κατάφερε να μείνει κοντά στην πρώτη τριάδα.
Μετά από αυτό τα μόνα αξιοσημείωτα γεγονότα που έγιναν ήταν μια ποινή στον Tsunoda για παραβίαση ορίων πίστας πέντε δευτερολέπτων και μια υποστροφή που είχε ο Alonso στην τελευταία στροφή και έδωσε την ευκαιρία στον Antonelli για προσπέραση στην ευθεία και ο Ιταλός την έκανε κατευθείαν.
Η οκτάδα δεν άλλαξε καθόλου με τους 8 πρώτους να τερματίζουν σε λίγο διαφορετικές θέσεις

1ος)Piastri 2ος)Russell 3ος)Norris 4ος)Verstappen 5ος)Antonelli 6ος)Tsunoda 7ος) Alonso 8ος)Sainz
Συμπέρασμα: Καθόλου ενδιαφέρον μετά από τον 5ο γύρο που ο Max έχασε το DRS από τον Norris και έτσι όπως είναι τα μονοθέσια δεν μπορούν να ακολουθήσουν προπορευόμενα μονοθέσια εκτός αν έχουν τεράστιο πλεονέκτημα σε χρόνο. Οι αλλαγές που θα έρθουν το ’26 μήπως βοηθήσουν τις προσπεράσεις.


























































