Με το τέλος του αγώνα και με τα αποτελέσματα να έχουν διαμορφωθεί ως εξής Norris 408 Piastri 388 Verstappen 366 και αυτό έδειχνε ότι ο Norris με έναν καλό αγώνα στο Qatar και με την διαφορά από τον Piastri να ήταν μεγαλύτερη από 25 βαθμούς στο τέλος του τριημέρου θα έπαιρνε το πρωτάθλημα εκεί.

Όμως ο έλεγχος των μονοθεσίων της McLaren από την τεχνική επιτροπή της F1 αποκάλυψε ότι οι πλάκες που υπάρχουν στα πατώματα των μονοθεσίων είχαν φθορά περισσότερο από το επιτρεπτό όριο με αποτέλεσμα να αποκλειστούν και τα 2 μονοθέσια από τα αποτελέσματα του αγώνα και πλέον το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά με τον Max να είναι μέσα στην διεκδίκηση του με ρεαλιστικές πιθανότητες.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα μετά τον διπλό αποκλεισμό των McLaren είναι 1)Verstappen 2)Russell 3)Antonelli 4)Leclerc 5)Sainz 6)Hadjar 7)Hulkenberg 8)Hamilton 9)Ocon 10)Bearman και η κατάταξη πλέον στο πρωτάθλημα είναι 1)Norris 390 2)Piastri 366 3)Verstappen 366 με τον Max να είναι πίσω από τον Piastri λόγω λιγότερων νικών.

Συμπέρασμα: Συμφωνώ με την ποινή είχε γίνει στην Κίνα πάλι φέτος με τις Ferrari και τον Gasly. Αλλά κανονικά η ποινή θα έπρεπε να ανακοινωθεί νωρίτερα και όχι 4 ώρες μετά. Παρόμοιο συμβάν με την Βραζιλία το 2019 όπου ο Hamilton είχε πέσει πάνω στον Albon που οδηγούσε RedBull τότε και πήρε ποινή 5 δευτερόλεπτα και η ποινή ανακοινώθηκε μετά από 3 ώρες. Στο πρωτάθλημα πλέον αν ο Max το πάρει θα είναι το πιο μάγκικο πρωτάθλημα καθώς έχει γυρίσει από το -104.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *