Με 3 αγώνες να απομένουν για το τελείωμα της φετινής σεζόν, οδηγοί και ομάδες καλούνται να παλέψουν με την τύχη που χαρακτηρίζει την μαγευτική πόλη του Las Vegas. Η ταχύτατη νυχτερινή διαδρομή μήκους 6,2 Km προσφέρει μεγάλες ευθείες και ευκαιρίες για συνεχείς μάχες και προσπεράσεις, όπως έχει αποδειχθεί και τις προηγούμενες φορές που βρισκόμασταν σε αυτό τον αγώνα. Ζητάει όμως και τον σεβασμό των οδηγών, με ταχύτητες που μπορεί να αγγίξουν και τα 370 Km/h όπως καταγράφηκε από τον Alex Albon το 2024 και τους τοίχους να είναι έτοιμοι να εκμεταλευτούν κάθε λάθος χειρισμό των οδηγών διασχίζοντας το σύνολο των 17 στροφών. Έχοντας επιπλέον υπόψη τις χαμηλές θερμοκρασίες οδοστρόματος που επικρατούν λόγω της ερήμου κατά την νύχτα και το ποσοστό του τέρμα γκαζιού να αγγίζει το 80% της διάρκειας του γύρου πάμε να δούμε μερικά πράγματα για το setup.
Setup: Υψηλές τελικές, χαμηλό downforce, προσοχή στα traction zones
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η φύση της αγωνιστικής διαδρομής του Las Vegas οδηγεί τις ομάδες στην χρήση αεροδυναμικών πακέτων με χαμηλή κάθετη δύναμη ώστε να κερδίζουν τον περισσότερο χρόνο στις 2 μεγάλες ευθείες, που αποτελούν και σημεία προσπεράσματος. Με την ύπαρξη όμως χαμηλών θερμοκρασιών και συνεχών επιταχύνσεων από μικρές ταχύτητες, η διαχείριση των πίσω ελαστικών θεωρείται πολύ σημαντική, εξαιτίας και του μικρού παραθύρου λειτουργίας της γόμας της Pirelli. Επίσης, άξιο προσοχής αποτελεί η παρατήρηση του επιλεγμένου ύψους των μονοθεσίων από κάθε ομάδα, στοιχείο που θα καθορίσει την μέση ταχύτητα των μονοθεσίων λόγω του ορίου της τριβής της πλάκας φθοράς. Οι ομάδες φάνηκε στην Βραζιλία να προσπάθησαν να βρουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν την βάση του προβλήματος αυτού που στερεί απόδοση από τα μονοθέσια τους. Ωστόσο η FIA ακούστηκε πως δεν ενέκρινε τις πρακτικές αυτές και απαίτησε τις ομάδες να τις αφαιρέσουν, κλείνοντας με αυτό τον τρόπο άλλο ένα παράθυρο καινοτομίας στον σχεδιασμό των πατωμάτων.

Ποια θα είναι τα φαβορί;
Στη συγκεκριμένη πίστα, συνήθως υπάρχουν ανατροπές σε σχέση με άλλες κλασσικές διαδρομές, εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών. Αυτό το στοιχείο ωφελεί κυρίως ομάδες που μπορούν να φέρουν γρήγορα τα ελαστικά τους στην ιδανική θερμοκρασία, χαρακτηριστικό που παρατηρείται στις Mercedes. Η Scuderia Ferrari έχει επίσης πλεονέκτημα, με την θεωρεία πως οι άνεμοι δεν θα αλλάζουν συνεχώς κατεύθυνση για να αποσταθεροποιούν την ήδη δύσκολη οδηγικά SF25. Όσον αφορά την μάχη για τον τίτλο των οδηγών, ο Lando Norris φαίνεται να έχει βρεί και εδραιώσει τον παλιό καλό του εαυτό και με βάση την εικόνα της Βραζιλίας να απειλείται κυρίως από τον Max Verstappen στην μεταξύ τους μάχη. Τέλος, οι Williams που φημίζονται για την υψηλή τελική τους ταχύτητα μπορούν να ανακατέψουν την τράπουλα στην πρώτη δεκάδα, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερο πονοκέφαλο στην διεκδίκιση της νίκης, αν καταφέρουν να κάνουν την μαλακή γόμα να δουλέψει σωστά.


























































