Με τις κατατακτήριες να έχουν βγάλει τον Norris pole, Piastri στην 4η θέση και τον Verstappen σε μια έκπληξη για όλους να αποκλείεται στο Q1 για πρώτη φορά στην καριέρα και τελικά να ξεκινά από το pit-lane ξεκίνησε ο αγώνας στην Βραζιλία με τον Norris να έχει μια κάποια ασφάλεια και να μένει στην 1η θέση έχοντας ως ασπίδα θεωρητικά τους Antonelli και Leclerc. Πολλές επαφές στον πρώτο γύρο λόγω των οδηγών να θέλουν το ίδιο κομμάτι ασφάλτου και αυτό είχε ως αποτέλεσμα εγκατάλειψη του Bortoleto μετά από επαφή με τον Stroll. Ο Hamilton έχασε την μπροστινή αεροτομή από επαφή με τον Colapinto πριν τελειώσει ο γύρος και έπεσε στην τελευταία θέση.
Στον 5ο γύρο και με την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας ο Piastri έκανε μια εξαιρετική κίνηση αλλά ακούμπησε τον Antonelli και αυτός με την σειρά του τον Leclerc και αυτό είχε ως αποτέλεσμα σπάσιμο της αριστερής ανάρτησης και εγκατάλειψη. Με την επανέναρξη του αγώνα η Mclaren έπρεπε να διαχειριστεί τις συνθήκες για εμπλοκή των οδηγών χωρίς όμως να υπάρχει συμβάν κάτι που ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Ο Russell στον 12ο γύρο πέρασε τον Hadjar που βρισκόταν στην 4η θέση μετά από τις ανακατατάξεις και η σειρά ήταν Mclaren 1-2 και Mercedes 3-4 και βρίσκονταν σε έναν δικό τους ρυθμό. O Verstappen από την αρχή του αγώνα άρχισε μια αποστολή να ανέβει όσο περισσότερο γινόταν για να περιορίσει την χασούρα βαθμών.

Κίνηση του Piastri για να ανέβει στην 2η θέση μετά από το αυτοκίνητο ασφαλείας
Στον 17ο γύρο οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή 10 δευτέρων, μια ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη απόφαση, στον Piastri το οποίο ήταν ότι καλύτερο για τον Norris διότι του έδινε πολύ αέρα για να ηρεμήσει και να το φέρει ήρεμα στην 1η θέση. Στον 18ο γύρο άρχισαν τα pit-stop με τους Sainz και Hadjar να μπαίνουν πρώτοι για να δουν μέχρι που μπορεί να τους βγάλει η μια αλλαγή και σιγά σιγά ακολουθούσαν όλοι για να έχουν φρέσκα ελαστικά. Ο Max πέρναγε όποιον έβρισκε μπροστά του είχε δαιμονιώδη ρυθμό και στον 22ο γύρο ήταν στην 4η θέση μετά από την είσοδο του Kimi Antonelli στα pit για αλλαγή ελαστικών. Στον 31ο γύρο μπήκε ο Norris για αλλαγή και έβαλε τα μαλακά ελαστικά και αυτό έδωσε το σύνθημα για άλλη μια αλλαγή ελαστικών και βγήκε πίσω από τον Max και προσπάθησε να τον περάσει και το έκανε σχεδόν αμέσως και έβαλε στόχο να καλύψει όση περισσότερη διαφορά γίνεται. Στον 35ο γύρο μπήκαν μαζί ο Russell με τον Max και έβαλαν τα soft και medium αντίστοιχα για να πάνε μέχρι τέλους. Ο Russell στην 4η θέση αφόυ μπήκαν όλοι στα πιτ έβαλε στόχο να φτάσει τον ομόσταυλο του για να διεκδικήσει ότι καλύτερο μπορεί. Ο Piastri μπήκε στον 39ο γύρο έβαλε τα soft και με όσα νεύρα είχε θα έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να πάει στην 2η θέση. Πέρασε τον Lawson αμέσως και έβαλε στόχο τον Max για προσπέραση.
Εντέλει όλοι οι οδηγοί μπήκαν και για 2η αλλαγή ελαστικών με τον Antonelli να ξεκινά τον χορό των πιτ και τον team-mate του να ακολουθεί για να βάλει την μέση γόμα και στον 51ο γύρο μπήκε και ο Norris και με δεδομένο ότι ο Max δεν είχε να κάνει άλλη αλλαγή τα αίματα άναψαν για τα καλά. Ο Piastri μπήκε και αυτός και βγήκε πίσω από τον Bearman. Με 18 γύρους να μένουν για το τέλος του αγώνα προμηνύοταν ένα φινάλε για γερά νεύρα αλλά η Red Bull κάλεσε τον Max για φρέσκα μαλακά ελαστικά και έδωσε την ευκαιρία να παίξει κυνηγητό. Στις μάχες πίσω από τους πρώτους αυτοί που έκαναν εξαιρετικούς αγώνες ήταν οι Bearman και Hulkenberg που έβαλαν τα μονοθέσια στους βαθμούς με καλό ρυθμό.

Το Pit-Stop του Μαξ που τον έβγαλε στην 4η θέση
Με 10 γύρους να μένουν μέχρι το τέλος ο Max άρχισε να πλησιάζει τις Mercedes και ιλιγγιώδη ρυθμό και στον 63ο γύρο πέρασε τον Russell και μετά έβαλε στόχο τον Antonelli για την 2η θέση ενώ ο Piastri πλησίαζε τον Russell για την 4η θέση και προσπαθούσε να περάσει. Στους τελευταίους 5 γύρους ο Antonelli έδειξε ότι είναι σκληρό καρύδι και έπαιξε τρομερή άμυνα απέναντι στον Max και το ίδιο έγινε με τον Russell που κράτησε τον Piastri στην 5η θέση.
Συμπέρασμα: Ο Norris πήρε μια νίκη που έχει την μεγαλύτερη σημασία και η διαφορά με τον Piastri πηγαίνει στους 24 βαθμούς. Ο Max μάλλον μένει εκτός αλλά έκανε μια εμφάνιση παρόμοια με την περσινή του επίδοση και τα έδωσε όλα για την 2η θέση. Ο Piastri κατά την γνώμη μου πήρε μια άδικη ποινή και τον περιόρισε στην 5η θέση και πρέπει να τα δώσει όλα στους τελευταίους 3 αγώνες ξεκινώντας από το Las Vegas, Nevada για να έχει ελπίδες για το πρωτάθλημα. Εξαιρετικοί αγώνες από τους Bearma, Hulkenberg, Lawson που έδωσαν βαθμούς στις ομάδες τους και είχαν ωραίες μάχες
Επόμενος αγώνας που ξεκινά το τελευταίο triple-header το Las Vegas στις 23 Νοεμβρίου


























































