Με τα Free Practice της Παρασκευής και του Σαββάτου να έχουν 3 διαφορετικούς πρωτοπόρους αλλά μόνο το FP2 να είναι αντιπροσωπευτικό βάσει συνθηκών λόγω του ότι ο αγώνας και οι κατατακτήριες γίνονται βράδυ ξεκίνησαν όλοι οι οδηγοί για να δουν σε ποια θέση θα μπει ο καθένας και ποιος θα έχει το πάνω χέρι για να πάρει την pole position στην Marina Bay.
Q1: Gasly με πρόβλημα ενώ ο Hamilton κάνει τον ταχύτερο γύρο
Με το άνναμα πράσινου στο τέλος του pit-lane βγήκαν όλοι οι οδηγοί για τις πρώτες προσπάθειες τους και με τους πρώτους γύρους να γράφονται στους στενούς δρόμους της Σιγκαπούρης ο 1ος ήταν ο Hadjar με εκπληκτικό γύρο στο 1:30:214 να περνάει τον Verstappen για ένα δέκατο με τα Ferrari να είναι στο 3-4 και ο Bearman άλλη μια ευχάριστη έκπληξη να είναι 5ος και έτσι να κλείνει η πρώτη πεντάδα με 6 λεπτά να απομένουν για το τέλος της 1ης διαδικασίας. Προς το τέλος της διαδικασίας ο Antonelli έκανε 1:30:016 με 2:40 να απομένουν και στα 2:30 λεπτά βγήκαν όλοι για την τελευταία τους προσπάθεια με τον Hamilton να κάνει 1ο χρόνο και να δίνει κάτι στους απανταχού οπαδούς της Ferrari να πανηγυρίσουν. Οι 5 που αποκλείστηκαν από την συνέχεια ήταν από τις θέσεις 16 προς 20 οι Bortoleto, Stroll, Colapinto, Ocon, Gasly με τον Gasly στο τέλος να έχει πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων να κολλάει στην 4η σχέση.

Q2: H Williams δεν είχε ρυθμό Μπακού
Η διαδικασία ξεκίνησε με μια μικρή καθυστέρηση λόγω επικύρωσης των αποτελεσμάτων. Μετά από τα επιπλέον λεπτά το pit-lane άνοιξε με τον Verstappen να βγαίνει πρώτος και από πίσω του να γίνεται μια ουρά μονοθεσίων πλην των Mercedes, Mclaren και του Hulkenberg που δεν βγήκαν αμέσως προτιμώντας να μείνει στα πιτ λίγο παραπάνω όλοι οι υπόλοιποι βγήκαν κατευθείαν για να πετύχουν καθαρή πίστα και ο Max εκμεταλλευόμενος την καθαρή πίστα βρέθηκε πρώτος με τον Piastri, Hamilton, Norris και τον Hadjar στην 5η θέση να συνεχίζει την εξαιρετική του φόρμα. Η έκπληξη ήταν αυτή την φορά ο Leclerc που κοπάνησε στην πρώτη του προσπάθεια στον τοίχο χωρίς να διαλύσει το μονοθέσιο του. Στις τελευταίες προσπάθειες όλοι έψαχναν και το τελευταίο χιλιοστό για την πρόκριση στο Q3 και αυτοί που δεν πέρασαν τελικά ήταν από τις θέσεις 11-15 οι Hulkenberg, Albon, Sainz, Lawson, Tsunoda. O Leclerc στην τελική του προσπάθεια μπήκε στο Q3 μετά από καλή προσπάθεια παρόλο που χρειάστηκε 2ο σετ φρέσκων ελαστικών έχοντας μειονέκτημα στην μάχη της pole.

Q3: Pole του Russell με μόλις 1 προσπάθεια
Οι 10 τελευταίοι που έμειναν για την Pole βγήκαν κατευθείαν με τον Bearman να βγαίνει πρώτος και ο κάθε οδηγός να αφήνει κενό για να μην επηρεάζεται από το dirty air που βγαίνει από το προπορευόμενο μονοθέσιο. Με τις πρώτες προσπάθειες να γράφονται ο Russell έκανε μια απίθανη προσπάθεια με 1:29:165 και ο μόνος που ήταν κοντά του ήταν ο Verstappen με 175 χιλιοστά να είναι πίσω του ενώ οι υπόλοιποι ήταν πάνω από 3 δέκατα τουλάχιστον δείχνοντας ότι δεν μπορούν να απειλήσουν τον Russell. Στις τελευταίες προσπάθειες στο 1 λεπτό πριν τελειώσει η διαδικασία φάνηκε ότι η 1η προσπάθεια του Russell ήταν υπεραρκετή για να πάρει την πολ κάτω από τα φώτα της Σιγκαπούρης και να δείχνει ότι η Mercedes βολεύεται σε σιρκουί πίστας. Από την άλλη οι Norris και Hamilton δεν βολεύτηκαν καθόλου στην πίστα ενώ ο Leclerc με το τέλος της δικής του προσπάθειας κοπάνησε τα χέρια του πάνω στο τιμόνι δείχνοντας ότι δεν μπορούσε καθόλου.

Άποψη μου: Ο Russell δείχνει ότι μπορεί να φέρει νίκη στη Mercedes πάλι μετά από τον Καναδά αλλά ο Verstappen δίπλα του θα προκαλέσει προβλήματα. Η 2η σειρά με Piastri και Antonelli έχει επίσης ενδιαφέρον λόγω ότι ο Piastri θα θέλει να αυξήσει την διαφορά μετά από το Baku. Η ιστορία έχει δείξει ότι οι περισσότεροι αγώνες έχουν γίνει παρέα με τουλάχιστον 1 αυτοκίνητο ασφαλείας να έχει βγει για κάποιο ατύχημα λόγω της φύσης της πίστας. Να γίνει ένας καλός αγώνας με προσπεράσματα και μάχη για την νίκη.


























































