Έπειτα από τις κατατακτήριες του Σαββάτου και πριν ξεκινήσει ο αγώνας ο Hulkenberg εγκατέλειψε λόγω κάποιου προβλήματος στο μονοθέσιο. Ο Verstappen έκανε καλή εκκίνηση και ο Norris με τον Piastri τον ακολούθησαν μέχρι και την 1η στροφή όπου ο Μαξ βγήκε εκτός πίστας και μετά από λίγους γύρους ύστερα από επικοινωνία με τον μηχανικό του τον άφησε να περάσει καθώς τον ώθησε εκτός πίστας για να πάρει την 1η θέση ο Norris. Ο Leclerc με την Ferrari του έκανε ότι μπορούσε και βρέθηκε μπροστά από τον Piastri και έδωσε μεγάλη μάχη για να κρατηθεί στο βάθρο αλλά ο Αυστραλός με μια εξαιρετική κίνηση στην πρώτη Lesmo πήρε εκ νέου την θέση πίσω. Μετά από λίγους γύρους ο Verstappen πλησίασε και ξαναπέρασε εντός πίστας αυτή τη φορά την Mclaren του Norris για την πρωτοπορία του αγώνα και δεν κοίταξε ξανά πίσω του καθώς άνοιγε την διαφορά γύρο με τον γύρο και φαινόταν ότι δεν μπορούσε να τον σταματήσει τίποτα. Ο Hamilton ξεκινώντας από την 10η θέση έκανε προσπεράσεις όποτε μπορούσε για να βρεθεί στην 6η θέση αλλά δεν είχε τον ρυθμό για κάτι παραπάνω συνεχίζοντας το σερί χωρίς βάθρο σε αγώνα.

Τα πρώτα pit-stop έγιναν στον 23 και 24 γύρο με τους Alonso και Bortoleto να μπαίνουν μαζί και την Aston Martin να κάνουν καλή δουλειά και να βγάζουν τον οδηγό τους μπροστά καθότι οι δυο τους ήταν στις θέσεις 7-8 πριν μπουν για αλλαγή. Όμως ένα άτσαλο πέρασμα του Alonso μετά την Ascari έσπασε την εμπρός δεξιά ανάρτηση και τον υποχρέωσε να εγκαταλείψει σβήνοντας κάθε ελπίδα του Ισπανού για βαθμούς. Όσο πέρναγαν οι γύροι ήταν σίγουρο ότι η Mclaren δεν είχε τον ρυθμό να απειλήσει καθαρά τον Βερστάπεν και ήλπιζε σε Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να μπορέσει να επιτεθεί το οποίο δεν ήρθε όμως ποτέ. Επίσης όλοι οι οδηγοί φαινόταν ότι ήθελαν να πάνε από τη μέση σε μαλακή γόμα καθώς η πίστα δεν έφθειρε πολύ τα ελαστικά και τα περισσότερα πιτ-στοπ έγιναν στην περίοδο από τον 34ο γύρο μέχρι και τον 40ο γύρο. Όλες οι ομάδες και οδηγοί όμως πήγαν στην σκληρή γόμα με εξαίρεση τη Mclaren που έβαλε τους Piastri Norris στον 46ο και 47ο γύρο αντίστοιχα. Ο Norris είχε ένα αργό πιτ-στοπ βγαίνοντας πίσω από τον Piastri αλλά η Mclaren με team-orders έδωσε την θέση στον Norris κάνοντας αναφορά στην Ουγγαρία πέρυσι από την ενδοεπικοινωνία. Η Ferrari με τον Leclerc κρατήθηκε μπροστά από τον Russell σε όλη την διάρκεια του αγώνα λόγω της υψηλής τελικής ταχύτητας που είχε επιλέξει η ομάδα του. Ένα αξιοσημείωτο γεγονός ήταν ο Sainz που είχε θέματα στον αγώνα και κοπάνησε με τον Bearman και σαν αποτέλεσμα η σύγκρουση έδωσε 10 δεύτερα ποινή στον Βρετανό
Ο Super Max νίκησε πάλι μετά από την Ίμολα τον Μάϊο και μάλιστα με εμφατική εμφάνιση δίνοντας ένα μήνυμα ότι δεν θα τα παρατήσει αν και η Red Bull δεν έχει την ίδια δυναμική με τη McLaren. Παρακάτω θα δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα.

Άποψη δική μου: Ο Μαξ κέρδισε με διαφορά και έξυπνη στρατηγική και πήγε να πάρει και τον ταχύτερο γύρο δυστυχώς όμως τον πήρε ο Norris. Με τις ευθείες στο Μπακού που οι ομάδες πάλι θέλουν υψηλή τελική θα γίνει μάχη. Επόμενος αγώνας στο Azerbaijan 19-21 Σεπτεμβρίου


























































