Στις 26 Ιουλίου 2015 η Formula 1 ταξίδεψε στην Ουγγαρία για τον 10ο αγώνα της σεζόν και τον τελευταίο πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα όπου θα είχε ξεκούραση για οδηγούς αλλά και ομάδες.

Πριν την εκκίνηση η Formula 1 τίμησε τον Jules Bianchi ο οποίος είχε βαθμολογηθεί στο Μονακό το 2014 και πέθανε από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ύστερα από σύγκρουση του μονοθεσίου του με όχημα της πίστας.

Ο Χάμιλτον στην εκκίνηση πήγε να καλύψει τον Ρόσμπεργκ αλλά με αυτή την κίνηση άφησε ελεύθερη την εξωτερική και πέρασε ο Φέτελ και μετά πέρασε και ο Ραϊκόνεν. Ο πρώτος γύρος είχε και άλλα δράματα όταν ο Ρόσμπεργκ έσπρωξε τον Χάμιλτον εκτός πίστας στο σικειν. Ο Φέτελ έχτιζε διαφορά από τον teammate Ραϊκόνεν και στον 18ο γύρο η διαφορά μεταξύ τους ήταν στα 2.7 δευτερόλεπτα και ο Ρόσμπεργκ ήταν 7 δευτερόλεπτα πίσω από τις Φεράρι. Όταν έγιναν τα πρώτα pit-stop η σειρά για τις πρώτες 3 θέσεις ήταν Φέτελ-Ραϊκόνεν-Ρόσμπεργκ και ο Χάμιλτον άρχισε να κλείνει την διαφορά από τον teammate του.

Στον 42ο γύρο η Φεράρι του Ραϊκόνεν εμφάνισε πρόβλημα στο MGU-K και δεν είχε την ταχύτητα για να αμυνθεί απέναντι στα Μερσεντές. Στον 49ο γύρο βγήκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας μετά από την σύγκρουση του Hulkenberg στις προστατευτικές μπαριέρες το οποίο εκμηδένισε τις διαφορές. Τα Μερσεντές μπήκαν κατευθείαν ενώ τα Φεράρι μπήκαν έναν γύρο μετά και ενώ είχε βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Στην επανεκκίνηση ο Ρόσμπεργκ πέρασε με ευκολία την Ferrari του Ραϊκόνεν και άρχισε να κυνηγάει τον Φέτελ. Στον 57ο γύρο ο Ραϊκόνεν εγκατέλειψε οριστικά από τον αγώνα λόγω του θέματος στον κινητήρα.

Με 7 γύρους να απομένουν ο Φέτελ ήταν 8 δέκατα μπροστά από τον Ρόσμπεργκ και ο Ρικιάρντο ήταν αλλά 7 δέκατα πιο πίσω. Ο Ρικιάρντο έκανε κίνηση στην 1η στροφή αλλά η μπροστινή πτέρυγα από την red bull βρήκε στο πίσω αριστερό ελαστικό του Ρόσμπεργκ με αποτελέσματα να πάθει κλατάρισμα. Και οι 2 μπήκαν στα πιτ για επισκευές όπου ο Ρικιάρντο βγήκε 3ος και ο Ρόσμπεργκ πίσω από τον Χάμιλτον. Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν ο Ρικιάρντο να πάρει 10 δευτερόλεπτα ποινή. Κανείς όμως δεν μπορούσε να πιάσει τον Φέτελ που πήρε την 2η νίκη στο 2015 με το Kvyat να τερματίζει 2ο και να παίρνει το 1ο βάθρο του με την Red Bull και τον Ricciardo 3ο.

Άξιοι αναφοράς ήταν ο Max Verstappen στην 1η χρονιά του 17 χρονών που τερμάτισε 4ος με την Scuderia Torro Rosso αλλά και ο Fernando Alonso με την McLaren-Honda που βγήκε 5ος παρόλο που το μονοθέσιο αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα

Μέσα από όλες τις μάχες και συγκρούσεις η δεκάδα που βαθμολογήθηκε ήταν

1ος Vettel

2ος Kvyat

3ος Ricciardo

4ος Verstappen

5ος Alonso

6ος Hamilton

7ος Grosjean

8ος Rosberg

9ος Button

10ος Ericsson


Tags:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *