Με τις κατατακτήριες να έχουν διαμορφώσει ένα grid για πολλές εκπλήξεις και το Mexico να έχει την μεγαλύτερη ευθεία μέχρι την 1η στροφή και η στρατηγική να παίζει τον ρόλο της καθώς επιπλέον στάσεις σήμαιναν χάσιμο χρόνου ξεκίνησε ο αγώνας στις 22:00 με τον Norris να ξεκινά από την πολ τον Leclerc 2ο και τον Hamilton στην 3η θέση το καλύτερο του αποτέλεσμα με το κόκκινο μονοθέσιο.

Πριν την εκκίνηση

Όταν έσβησαν τα φώτα ο Norris με τους Leclerc και Hamilton έφυγαν καλά με τον Max και μια mercedes να βγαίνουν εκτός πίστας στην 1η στροφή και ο μεγάλος χαμένος ήταν ο Piastri όπου έπεσε από έβδομος ένατος. Ο Ο κερδισμένος της εκκίνησης ήταν ο Bearman όπου από ένατος πήγε 6ος με καθαρό μυαλό και καλά αντανακλαστικά. Ο Piastri έπειτα από το συμβάν της εκκίνησης έβαλε το κεφάλι κάτω και προσπάθησε να ανακτήσει θέσεις για να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες βαθμών. Στον 6ο γύρο ο Hamilton έκανε άμυνα στον Max ωθώντας τον έξω πίστας στην 1η στροφή με τον Hamilton να ανταποδίδει την έξοδο από την πίστα στην 4η στροφή κόβοντας δρόμο. Οι αγωνοδίκες είχαν πολύ δουλειά με την ανάλυση των συμβάντων στον πρώτο γύρο και στις εξόδους των Verstappen Hamilton και του Russell για παράβαση των ορίων πίστας. Εντέλει στον 16ο γύρο ο Hamilton πήρε 10 δεύτερα ποινή λόγω της εξόδου από την πίστα. Ο πρώτος που μπήκε ήταν ο Sainz για πιτ στον 19ο γύρο και αναγκαστικά πήγε για 2 πιτ. Από τους πρώτους μπήκε ο Antonelli για αλλαγή ελαστικών βάζοντας μέση γόμα. Ο Χάμιλτον μπήκε στον 24ο γύρο εκτείοντας την ποινή του και βγήκε πίσω από τον Antonelli.

Πλησιάζοντας στο μέσο του αγώνα οι πρωτοπόροι δεν είχαν μπει και όλοι περίμεναν ποιος θα μπει πρώτος έτσι ώστε ο καθένας να εκμεταλλευτεί τον καθαρό αέρα και να πιέσει ενώ όποιος έμπαινε πρώτος είχε καλύτερη απόδοση αλλά θα έπρεπε να κάνει προς το τέλος του αγώνα διαχείρηση. Στον 32ο γύρο μπήκε ο Leclerc για την μέση γόμα ενώ ο Norris μπήκε στον 34ο γύρο για την μέση γόμα και βγήκε πάλι πρώτος γιατί είχε διαφορά 29 δεύτερα. Λόγω της φύσης της πίστας στο μέσο του αγώνα υπήρχαν και 3 εγκαταλείψεις που ήταν οι Lawson, Hulkenberg και Alonso λόγω υπερθέρμανσης. O Piastri είχε βρει τον ρυθμό που ήθελε αλλά μπροστά οι 2 Mercedes του έδιναν μάχη για να πάρει την θέση τους. Οι Norris, Leclerc κράτησαν τις θέσεις τους και η έκπληξη ήταν ο Bearman που μετά από τα συμβάντα με Verstappen Hamilton είχε ανέβει στην 3η θέση. Υπήρξε αλλαγή θέσεων στον 42ο γύρο των Mercedes για να κυνηγήσει το βάθρο ο Russell.

Η στιγμή του team-radio του Russell για αλλαγή θέσεων με τον team-mate του

Από τον 46ο γύρο μέχρι και τον 58ο αγώνα δόθηκε εντολή στον Piastri για 2η αλλαγή ώστε να περάσει τον Antonelli και οι μηχανικοί της Mclaren κατάφεραν να τον βγάλουν μπροστά από την Mercedes και τώρα ήταν ελεύθερος να κυνηγήσει τον Russell που μπήκε στον 49ο γύρο μαζί με τον Bearman. Στον 54ο γύρο ο Russell προσπάθησε να περάσει την Haas αλλά δεν μπόρεσε λόγω ότι δεν ήταν αρκετά κοντά. Όμως ο Bearman ξέφυγε πάνω από δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα να δώσει αέρα και ο Piastri να πλησιάζει όλο πιο πολύ τον Russell.

Μάχη Bearman-Russell-Piastri για την 4η θέση

Από τον 60ο μέχρι και το τέλος του αγώνα ο Bearman προσπαθούσε να κρατηθεί με ότι μπορούσε στην 4η θέση καθώς είχε περάσει ο Piastri τον Russell στο σύμπλεγμα στροφών 1-3. Στις πιο πίσω θέσεις έγινε μια ωραία προσπέραση του Bortoleto στον Hadjar στην 1η στροφή . Στους τελευταίους γύρους ο Verstappen πλησίαζε όλο και πιο κοντά στον 2ο Leclerc κοιτάζοντας να μπορέσει να κάνει επίθεση αν έπαιρνε DRS. Στον 70ο γύρο ο Max είχε DRS και στην μεγάλη ευθεία έκανε κίνηση αλλά ο Leclerc έκανε μαεστρική άμυνα και υπήρχε ακόμη μια ευκαιρία αλλά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας χαραμίζοντας μια ευκαιρία στην μεγάλη ευθεία. Ο Norris κέρδισε με τεράστια διαφορά αλλά η μάχη για την 2η θέση ήταν συναρπαστική όμως το VSC δεν έδωσε το φινάλε που περιμέναμε.

Συμπέρασμα: Μεγάλη μάχη για Max και Charles όπου το VSC στον 70ο γύρο χαράμισε την ευκαιρία να δούμε ένα θρίλερ σε μάχη για την 2η θέση. Ευχάριστη έκπληξη ο Bearman που τερμάτισε 4ος με μαεστρική οδήγηση και ο Piastri έδειξε ότι είχε ρυθμό για παραπάνω αλλά περιορίστηκε από τις Mercedes. Επόμενος αγώνας στο Sao Paulo στην Βραζιλία στις 9 Νοεμβρίου όπου πέρσι είχε γίνει ένας από τους καλύτερους αγώνες.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *