Με το τελευταίο σπριντ να λαμβάνει χώρα και με μόνο μια περίοδο ελεύθερων δοκιμών να δίνει την ευκαιρία για συλλογή δεδομένων και ανάλυση στρατηγικών με την McLaren να κάνει το 1-2 και τον γερόλυκο του grid Alonso να παίρνει την 3η θέση ξεκίνησαν οι τελευταίες κατατακτήριες sprint για το 2025.
Q1: Ο Hamilton δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τις πίσω θέσεις
Οι κατατακτήριες ξεκίνησαν με τις πρώτες προσπάθειες να δείχνουν ότι οι McLaren θα είναι στις πρώτες θέσεις και συγκεκριμένα στο 1-2 σε όλες τις διαδικασίες και οι υπόλοιποι θα έπαιζαν κυνηγητό για τις θέσεις πίσω τους. Στο τέλος της διαδικασίας όλοι βγήκαν για να γράψουν χρόνο που θα έδινε πρόκριση και οι πέντε που δεν πέρασαν στο Q2 ήταν οι Stroll,Lawson,Hamilton και οι δύο Alpine με τον Gasly μπροστά από τον Colapinto. Ο Hamilton δεν μπορεί να βρει ρυθμό με τίποτα και ελπίζει του χρόνου το μονοθέσιο να είναι ανταγωνιστικό για να παλέψει για το 8ο.
Q2: Όρια πίστας και αποκλεισμός rookie
Οι McLaren συνέχιζαν το βιολί τους με τους οδηγούς να κάνουν πάλι το 1-2 και τον Max να είναι ακριβώς πίσω τους στην 3η θέση και φαινόταν ότι το SQ3 θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον. Στους υπόλοιπους οδηγούς υπήρχε βελτίωση στον χρόνο τους και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι Hadjar, Alonso να βρεθούν στην δεκάδα και τον Antonelli να αποκλείεται από την συνέχεια. Αλλά τα όρια πίστας στην στροφή 8 έκαναν τον Hadjar να χάσει τον χρόνο του και να πέσει στην 11η θέση.

SQ3: Μάχη για sprint pole και επανεμφάνιση Στην τελευταία διαδικασία όλοι οι οδηγοί βγήκαν κατευθείαν για να βρουν καθαρή πίστα και να μην έχουν “dirty air”. Όμως ο Norris έμεινε στα Πιτ και βγήκε αφού πέρασε 1 λεπτό με σκοπό να έχει την καλύτερη δυνατή κατάσταση στην πίστα. Οι πρώτες προσπάθειες έφεραν τον Piastri στην 1η θέση Norris 2η θέση και τον άλλον διεκδικητή Max να μην έχει κάνει χρόνο λόγω υποστροφής στην 4η στροφή και πέρασε πάνω από την αμμοπαγίδα χαλώντας το σετ ελαστικών του αλλά χωρίς αρκετό χρόνο για αλλαγή ελαστικών έπρεπε να κάνει προσπάθεια με το ίδιο σετ. Στις τελευταίες προσπάθειες όλοι οι οδηγοί έβρισκαν χρόνο καθώς η πίστα βελτιωνόταν γύρο με τον γύρο. Στην μάχη για την πρώτη θέση θεωρητικά όλοι είχαν την ευκαιρία και ο Max έφτασε την πρώτη επίδοση του Russell και πήγαινε 3η θέση. Αλλά βελτιώσεις από τους Tsunoda, Alonso, Piastri και Russell έφεραν το grid στην εξής μορφή. Piastri 1ος με 22 χιλιοστά μπροστά από τον Russell 3ος ο Norris που δεν έγραψε 2η προσπάθεια, 4ος ο Alonso να δίνει κάποιες ελπίδες για του χρόνου και στο 5-6 οι Red Bull με τον Tsunoda μπροστά από Max.
Συμπέρασμα: Ο Piastri έκανε αυτό που έπρεπε και με την 1η pole μετά από την Ολλανδία βάζει γερές βάσεις για νίκη. Όμως οι άλλοι διεκδικητές για το στέμμα καθώς και οι άλλοι οδηγοί θα δώσουν μάχη για να μην πάρει την νίκη ο Piastri.



























































