Ο Piastri στην πολ και οι άλλοι διεκδικητές του τίτλου ακριβώς από πίσω του έδειχναν έναν αγώνα που θα είχε μάχες για γερά νεύρα και μάλλον ο Max δεν τα παρατάει ποτέ από ότι φαίνεται από τις επιδόσεις του μετά από το καλοκαίρι.

Με το που ξεκίνησε ο αγώνας ο Piastri έφυγε πολύ καλά και ο Max με πολύ καλή εκκίνηση πέρασε τον Norris και βρέθηκε στην 2η θέση και με τον κανόνα των 25 γύρων για κάθε σετ ελαστικών φαινόταν ότι όλοι θα έκαναν μια στρατηγική medium-medium-soft. Στον 7ο γύρο και ενώ το παιχνίδι αναμονής συνεχιζόταν από όλους για το τι θα γίνει με τις αλλαγές υπήρξε μια επαφή μεταξύ Hulkenberg και Gasly με τον πρώτο να εγκαταλείπει και τον δεύτερο να επιστρέφει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Αυτή η επαφή είχε σαν αποτέλεσμα την είσοδο του Safety Car και όλοι οι οδηγοί μπήκαν για να κάνουν το πρώτο πιτ και να βγάζουν μια αλλαγή από το πρόγραμμα τους. Η McLaren για κάποιον λόγο δεν έβαλε κανέναν οδηγό μέσα και αυτό ήταν το τεράστιο λάθος της λόγω ότι οι διαφορές είχαν μηδενιστεί σε αυτή την περίοδο και ήταν αδύνατο να βρεθούν σε θέση όπου να βγουν μπροστά από τον Max.

Ο πρώτος που μπήκε από τις McLaren ήταν ο Piastri στον 24ο γύρο και ο Norris μπήκε έναν γύρο μετά και το σχέδιο της ήταν να κάνει το αρχικό σχέδιο medium-medium-soft. Βέβαια λόγω αυτού ήταν σίγουρο ότι θα έβγαιναν πίσω από τον Ολλανδό και θα έκαναν damage limitation. Ο Piastri μπροστά από τον Norris σταθερά προσπαθούσε να βρει τον ρυθμό αλλά η διαφορά ήταν μεγάλη για να καλυφθεί. Στον 32ο γύρο ο Ολλανδός θα έκανε το τελευταίο πιτ και θα έβγαινε 3ος και ουσιαστικά θα έπαιρνε την νίκη εκτός αν η Red Bull του έβγαζε κάποιο θέμα. H Mclaren δεν είχε απάντηση και στον 44ο γύρο έβαλε τον Piastri πρώτο για αλλαγή σε σκληρή γόμα για να πάει μέχρι το τέλος και μετά από έναν γύρο τον Norris επίσης για σκληρή γόμα. Μετά και από αυτά τα πιτ οι 3 διεκδηκιτές ήταν Max 1ος Piastri 3ος Norris 5ος και δεν υπήρχε ελπίδα για νίκη Piastri.

Προς το τέλος του αγώνα και αφού ο νικητής είχε κλειδώσει το ενδιαφέρον ήταν στις θέσεις για βάθρο και πιο πίσω. Ο Piastri ξεκίνησε το κυνήγι για την 2η θέση και πέρασε τον Sainz ενώ ο Norris πλησίαζε γρήγορα τον Antonelli αλλά δεν μπορούσε να περάσει στην ευθεία γιατί δεν ήταν κοντά του. Στον 56ο γύρο τελικά ο Norris πέρασε τον Antonelli όταν ο τελευταίος έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Η τελική κατάταξη φαίνεται στην φωτογραφία πιο κάτω

Συμπέρασμα: Ο Super Max δεν το αφήνει και περνά στην 2η θέση και η βαθμολογία είναι Norris 408 Max 396 Piastri 392. Η Mclaren δεν κατάλαβε από που το έχασε σήμερα και ο Piastri πλέον θεωρείται ο πιο απίθανος οδηγός για το πρωτάθλημα αλλά μην ξεχνάμε ότι όλοι θα δώσουν τον καλύτερο τους ευατό για να πάρει ο καθένας για τους δικούς του λόγους το πρωτάθλημα.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας για το 2025 Abu Dhabi στα Η.Α.Ε το τριήμερο 5-7 Δεκεμβρίου


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *