Η φετινή σεζόν της Formula 1 αποτελεί μια νέα αρχή για τον Λιούις Χάμιλτον, που άφησε πίσω του τη Mercedes για να φορέσει τα κόκκινα της Ferrari. Η μεταγραφή αυτή δημιούργησε τεράστιες προσδοκίες, καθώς η ένωση του πιο επιτυχημένου οδηγού της εποχής με την πιο ιστορική ομάδα του σπορ φάνηκε σαν ιδανικό σενάριο. Ωστόσο, η πραγματικότητα μέχρι στιγμής αποδεικνύεται αρκετά πιο απαιτητική.

Στο Grand Prix της Ολλανδίας, ο Χάμιλτον είχε την πρώτη του εγκατάλειψη με τη Ferrari, ύστερα από έξοδο που του στοίχισε βαθμούς και ψυχολογία. Η εικόνα αυτή έφερε ακόμη περισσότερη πίεση σε μια ήδη δύσκολη πρώτη χρονιά, όπου η Scuderia δεν έχει βρει ακόμα τη σταθερότητα που απαιτείται για να παλέψει με τις κορυφαίες ομάδες.

Η συνέχεια οδηγεί στο πιο χαρακτηριστικό ραντεβού της Ferrari: τη Μόντσα. Ο «ναός της ταχύτητας» δεν είναι ένας απλός αγώνας· είναι το σπίτι της Scuderia, το μέρος όπου οι tifosi πλημμυρίζουν τις κερκίδες με κόκκινο και απαιτούν πάντα το καλύτερο. Η Ferrari έχει πανηγυρίσει 21 νίκες εδώ, περισσότερες από κάθε άλλη ομάδα, και γνωρίζει ότι κάθε εμφάνιση στη Μόντσα κρίνεται πολύ αυστηρά. Για τον Χάμιλτον, η πρόκληση είναι ξεχωριστή. Δεν είναι μόνο η ανάγκη να αφήσει πίσω του την απογοήτευση της Ολλανδίας, αλλά και να δείξει πως, παρά τις δυσκολίες, διαθέτει την ποιότητα, την εμπειρία και την ταχύτητα που περιμένει ο κόσμος να δει.

Η Μόντσα δεν είναι άγνωστο πεδίο για τον Βρετανό. Ο Χάμιλτον μοιράζεται το ρεκόρ των περισσότερων νικών στο Ιταλικό GP με τον Μίχαελ Σουμάχερ, έχοντας πέντε (2012, 2014, 2015, 2017, 2018). Μάλιστα, έχει κατακτήσει δύο φορές το «grand slam» στη Μόντσα: νίκη από την pole, ταχύτερος γύρος και ηγεσία σε όλους τους γύρους, με πιο πρόσφατο το 2015. Τα στατιστικά αυτά δείχνουν ότι η πίστα ταιριάζει στο στυλ του και ότι, αν η Ferrari του δώσει το κατάλληλο μονοθέσιο, μπορεί να προσφέρει ξανά ένα μεγάλο αποτέλεσμα.

Τα πρώτα δείγματα πριν τον αγώνα ήταν ενθαρρυντικά. Στο FP1 ο Χάμιλτον κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο και μαζί με τον Σαρλ Λεκλέρκ έκαναν το 1–2, ξεσηκώνοντας τους tifosi. Ωστόσο, ο Βρετανός κουβαλάει ποινή πέντε θέσεων στο grid. Ο Hamilton βρέθηκε να κινείται με μεγαλύτερη από το επιτρεπτό ταχύτητα στην τελευταία στροφή καθ’ οδόν για το pitlane όσο ακόμα διαμορφωνόταν το grid, περίπου 40 λεπτά πριν την εκκίνηση, με αποτέλεσμα να τεθεί υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες και να τιμωρηθεί. Στο FP2 ο Λεκλέρκ συνέχισε να δείχνει γρήγορος, κρατώντας την ελπίδα ζωντανή για καλό αποτέλεσμα στον αγώνα.

Η ποινή κάνει τις κατατακτήριες ακόμη πιο σημαντικές για τον Χάμιλτον. Μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να περιορίσει τη ζημιά της ποινής και να του δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσει βάθρο ή ακόμη και νίκη με σωστή στρατηγική. Η εμπειρία του σε δύσκολες συνθήκες και η ικανότητά του να διαχειρίζεται την πίεση θα είναι καθοριστικοί παράγοντες.

Η Μόντσα δεν είναι απλώς ένας ακόμη αγώνας για τον Χάμιλτον και τη Ferrari – είναι το σημείο όπου θα κριθεί αν η νέα συνεργασία μπορεί να δείξει τον δρόμο προς την επιτυχία. Ο Χάμιλτον έχει την εμπειρία να μετατρέψει την απογοήτευση της Ολλανδίας σε κίνητρο και το σημαντικότερο , έχει την ταχύτητα να το καταφέρει. Για τη Ferrari, η επιτυχία μπροστά στο δικό της κοινό έχει πάντα ιδιαίτερη σημασία. Και για τον Χάμιλτον, μπορεί να αποτελέσει την απαρχή μιας νέας σελίδας στη σχέση του με τη Scuderia, εκεί όπου η εμπειρία συναντά την ιστορία και η ταχύτητα συναντά την προσδοκία.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *