Με τον Lando να παίρνει pole position, o Max να είναι δίπλα και ο Piastri στην 5η θέση το grand prix επιφύλασσε αρκετές εκπλήξεις με την εκκίνηση του. Οι βροχερές κατατακτήριες έδωσαν την θέση τους σε στεγνό οδόστρωμα όμως οι ομάδες δεν είχαν τα δεδομένα για να ξέρουν τις στρατηγικές με αποτέλεσμα να βαδίζουν σε άγνωστα “νερά”. Επίσης οι Hamilton, Antonelli, Tsunoda που ξεκινούσαν από τις πιο πίσω θέσεις έδιναν συστατικά για έναν καλό αγώνα.

Με το έσβησαν τα φώτα ο Norris έκλεισε τον Verstappen αλλά έφυγε εκτός πίστας στην 1η στροφή και ο Max το εκμεταλεύτηκε και πήγε στην 1η θέση και επίσης κερδισμένοι από την εκκίνηση ήταν ο Russell που ανέβηκε στην 2η θέση ενώ οι Hamilton και Antonelli κέρδισαν θέσεις λόγω διάφορων επαφών που έγιναν. Στους επόμενους 2 γύρους υπήρχε VSC και με την επανέναρξη του αγώνα το μέλημα του Max ήταν να προσπαθήσει να ανοίξει διαφορά για να μην έχει DRS ο Russell και ο Norris φαινόταν να μην μπορεί να ακολουθήσει τον αρχικό ρυθμό των 2 πρώτων. Η καλύτερη ευκαιρία για προσπέρασμα ήταν στην μεγάλη ευθεία αλλά ο Russell δεν ήταν κοντά για να κάνει προσπέραση. Ο Norris στην 3η θέση έκανε μοναχικό αγώνα ενώ εξαιρετικοί ήταν οι Sainz Hadjar που έμειναν ψηλά μετά από τις επαφές του πρώτου γύρου. Ο Piastri μετά από τους πρώτους γύρους και μετά που είδε τον Leclerc είχε φτάσει τον Hadjar αλλά ένα μπλοκάρισμα έδωσε την ευκαιρία στον Μονεγάσκο για προσπέραση. Επίσης από τον 8ο Bearman μέχρι και τον 12ο Hamilton είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι χωρίς όμως να έχει DRS ο ένας από τον άλλον. Ο Albon μπήκε στα πιτ αναγκαστικά για αλλαγή πτέρυγας. Στον 16ο γύρο ξαναβγήκε VSC για να μπορέσουν οι άνθρωποι της πίστας να την καθαρίσουν και ο Piastri με την επανεκκίνηση πέρασε τον Hadjar.

Ο Alonso στον 17ο γύρο μπήκε για αλλαγή ελαστικών βάζοντας σκληρά και ο Russell και ο Bearman τον ακολούθησαν έναν γύρο μετά. Ο Norris πήρε εντολή από την ομάδα να πιέσει στο όριο για να βγει μπροστά από τον Russell όταν κάνει το δικό του pit-stop. Ο Hamilton στον 22ο γύρο είχε κάνει μια καλή ανάκαμψη πηγαίνοντας στην 7η θέση επωφελούμενος τα pit άλλων οδηγών. Στον 23ο γύρο ο Norris μπήκε και βγήκε στην 4η θέση πίσω από τον Russell. Στα μέσα του αγώνα αυτός που δεν είχε μπει ήταν ο Verstappen από τους πρώτους και με την διαφορά κοντά στα 22 δεύτερα θα ήταν οριακό αλλά βγήκε μπροστά με 1.3 δευτερόλεπτα από τον Russell. Στον 30ο γύρο ο Hamilton θα μπει να βάλει μέση γόμα και θα βγει στην 10η θέση και ο Bearman ενώ προσπαθούσε να πλησιάσει τον Alonso κλείδωσε τα φρένα στην 12 και έδωσε μια ανάσα στον Ισπανό. Εντέλει όμως ο Bearman πέρασε και ανέβηκε στην 11η θέση κυνηγώντας τον Hamilton. Η μάχη για τη 2η θέση άρχισε να φουντώνει με τον Norris να κάνει επίθεση για αρχή στον 33ο γύρο και να περνάει στην μεγάλη ευθεία στον επόμενο γύρο και έβαλε στόχο τον Max και έπρεπε να καλύψει 5 δευτερόλεπτα σε 15 γύρους. Η άλλη Mclaren με τον Piastri στην 5η θέση ήταν κοντά στον Antonelli για να κάνει προσπέραση.

Στους 10 τελευταίους γύρους η κατάταξη των 5 πρώτων ήταν Verstappen Norris Russell Antonelli Piastri με τον Αυστραλό να πιέζει τον Ιταλό για να πάρει την 4η θέση. Ο Norris αποφάσισε να κάνει διαχείρηση και να μην πιέσει για περισσότερο από την 2η θέση. Για την 4η θέση όμως η μάχη καλά κρατούσε με Antonelli να κάνει άμυνα για γερά νεύρα και να έχει κάνει τρενάκι με Piastri και Leclerc πίσω του και δεν φαινόταν ότι θα έδινε τις θέσεις παρόλο που θα τερμάτιζε πίσω από τους 2 λόγω μιας ποινής 5 δευτερολέπτων που του έδωσαν οι αγωνοδίκες λόγω κίνησης πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Ο Leclerc πλησίασε τον Piastri στον 46ο γύρο και άρχισε να πιέζει για να πάρει την 5η θέση. Ο Max από την άλλη αφού ήταν 1ος και με διαφορά άρχισε να θυμίζει το 2023 όπου κέρδιζε με διαφορές πάνω από 10 δευτερόλεπτα.

Συμπέρασμα: Ο Max θύμισε Super Max 2023 όπου δεν έβλεπε κανέναν και με αυτή την νίκη έβαλε βάσεις για μια τελευταία επίθεση στο πρωτάθλημα ξεκινώντας από τώρα. Ο Norris έχασε στην εκκίνηση την νίκη και ο Piastri πρέπει να πάρει νίκη στους 3 τελευταίους αγώνες(2 κύριοι και το τελευταίο sprint) για να έχει ελπίδες όμως η ομάδα στηρίζει μόνο τον Norris από ότι φαίνεται. Εξαιρετική εμφάνιση από Antonelli που έκανε στρατηγική ενός pit-stop που έβαλε τα σκληρά στον 3ο γύρο και πήγε μέχρι το τέλος. Επόμενος αγώνας στο Qatar 30 Νοεμβρίου και με υποχρεωτική στρατηγική 2 pit-stop.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *