Mclaren(10/10) Εκτέλεσε άριστα τις στρατηγικές και για τους 2 οδηγούς. Δεν υπήρχε κάποια αδυναμία εκτός από το 1o pit-stop του Norris όπου κόλλησε ο εμπρός γρύλος. Norris(8/10) Οδήγησε στο όριο χθες και σήμερα έδωσε ότι είχε για να απειλήσει τον team-mate του και να τον αναγκάσει σε λάθος και πίεζε μέχρι να παραδώσει πνεύμα ο κινητήρας – Piastri(9/10) Δεν έκανε κάποιο λάθος και έχει το μέταλλο για να πάρει το πρωτάθλημα και παίρνει μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία.

Red-Bull(8/10) Καλή στρατηγική και προσπάθησε να κάνει τον Max να απειλήσει για την νίκη αλλά δεν είχε τον ρυθμό των πρώτων οδηγών. Verstappen(9/10) Πήρε την 2η θέση δεν είχε όμως τον ρυθμό για να μείνει μαζί με τις Mclaren όμως η εγκατάλειψη του Norris και τα soft ελαστικά του έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία για νίκη αλλά ο Piastri έκανε εξαιρετική επανεκκίνηση. – Tsunoda(6/10) Μέτριος αγώνας με κάποιες προσπεράσεις και βαθμολόγηση με 2 βαθμούς μετά την επιστροφή για ανάκτηση αυτοπεποίθησης
Ferrari(3/10) Δεν έχω ιδέα τι γίνεται στην Ferrari με βάση την στρατηγική που ακολούθησαν καθώς βάζοντας τον Leclerc μέσα τον έβγαλαν μετά το 2ο pit-stop ακριβώς μπροστά από τον Antonelli και δεν μπόρεσαν να πάρουν βαθμούς από κανέναν οδηγό. Leclerc(8/10) Κρατιόταν σε καλά επίπεδα και είχε καλό ρυθμό αλλά η επαφή με Antonelli τον έβγαλε εκτός αγώνα – Hamilton(5/10) Δεν μπόρεσε να πλησιάσει και να απειλήσει αυτούς που ήταν μπροστά του και έκανε λάθος στην 3η στροφή στον 23ο γύρο με αποτέλεσμα να βγει εκτός αγώνα.

Mercedes(9/10) Καλή στρατηγική για Russell που πήρε το μέγιστο από το μονοθέσιο αλλά στον Antonelli έπρεπε να πουν να περιμένει για το προσπέρασμα στον Leclerc και να το κάνει σε κάποιο άλλο σημείο. Russell(7/10) Δεν κατάφερε να πλησιάσει και δέχτηκε ένα προσπέρασμα από τον Leclerc στην στροφή 11 μετά από ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και μετά από ζημιά στο μονοθέσιο του περιορίστηκε στην 4η θέση – Antonelli(3/10) Πολλά συμβάντα με κυριότερο την επαφή με τον Leclerc που ανάγκασε σε εγκατάλειψη την Ferrari και δέχτηκε 10 δευτερόλεπτα ποινή και άλλα 5 δευτερόλεπτα για υπερβολική ταχύτητα στο pit-lane βγαίνοντας εκτός βαθμών
Williams(10/10) Από την στιγμή που ο Sainz είχε την επαφή η ομάδα μπόρεσε να πάρει ότι μπορούσε για να πάρει βαθμούς με τον Albon. Albon(10/10) Εξαιρετική εκκίνηση όπου ανέβηκε 5 θέσεις και είχε ρυθμό για να πάρει βαθμούς και επωφελήθηκε από εγκαταλήψεις για να βρεθεί στην 5η θέση μετά από τις κατατακτήριες – Sainz(5/10) Μέχρι και πριν από την επαφή ήταν σε καλή θέση για να πάρει βαθμούς αλλά η επαφή με τον Lawson και η ποινή που δέχθηκε τον έβγαλαν εκτός βαθμών.
Aston-Martin(6/10) Μέτρια πράγματα από το pit-wall της βρετανικής ομάδας που μετά το 1ο pit που Alonso βγήκε σε κίνηση και δεν μπορούσε να διεκδίκησει κάτι καλύτερο αλλά τα 2 safetycar βοήθησαν για να πάριουν βαθμούς. Alonso(7/10) Έχασε θέσεις στην αρχή πέφταντας στην 13η θέση αλλά μετά το 1ο pit-stop βρέθηκε σε θέση όπου δεν μπορούσε να διεκδικήσει βαθμούς αλλά με το 2ο pit-stop και με τα 2 safety-car πήρε βαθμούς – Stroll(8/10) Ήσυχος αγώνας, είχε εντυπωσιακή ανάκαμψη από το Σάββατο αν και δεν φάνηκε τόσο από άλλα γεγονότα αλλά πήρε βαθμούς.

Kick-Sauber(5/10) Δεν έγινε κάτι αξιοσημείωτο για να μπορέσει να διεκδικήσει κάτι παραπάνω και δεν είχε ρυθμό Hulkenberg(5/10) Κακός αγώνας και το μονοθέσιο δεν είχε ρυθμό για να μπορέσει να πάρει βαθμούς. – Bortoleto(5/10) Ήσυχος αγώνας με λίγα στιγμιότυπα μπήκε σε τρενάκι DRS και δεν μπόρεσε να δείξει την ταχύτητα του.
Racing-Bulls(8/10) Για τον Hadjar η στρατηγική ήταν ότι έπρεπε για να πάρει την 4η θέση που μετά την εγκατάλειψη του Norris έγινε το πρώτο βάθρο. Hadjar(10/10) Τι να πει κάποιος για τον Hadjar. 4ος στις κατατακτήριες και εξαιρετική διαχείρηση και οδήγηση για να επωφεληθεί και από την εγκατάλειψη του Norris και να πάρει το παρθενικό του βάθρο και να δώσει αναγκαίους βαθμούς στην ομάδα του και μπορεί να απειλήσει την Williams μαζί με τον Lawson – Lawson(6/10) Στη μάχη του με τον Sainz ακούμπησε και έπαθε κλατάρισμα και μετά δεν μπορούσε να επανέλθει.
Haas(8/10) Εξαιρετική στρατηγική στον Bearman για να πάρει βαθμούς μετά από το Bahrain σε κανονικό αγώνα αν εξαιρέσουμε το sprint του Βελγίου. Ocon(6/10) Δεν φάνηκε τόσο και δεν μπόρεσε να απειλήσει για να πάρει βαθμούς και πήρε έναν βαθμό μέσω ποινών από τον Antonelli – Bearman(10/10) Εντυπωσιακή ανάκαμψη από τον Bearman όπου έδωσε σημαντικούς βαθμούς και με καλή στρατηγική πήρε την 6η θέση αν λάβουμε υπόψη ότι ξεκίνησε από το pit-lane
Alpine(6/10) Μάλλον πρέπει αν φύγει κάποιος Flavio για να δει ανάκαμψη αυτή η ομάδα καθώς ο Gasly μόνος του δεν μπορεί να πάει μπροστά όλη την ομάδα. Gasly(5/10) Δεν εντυπωσίασε με την απόδοση του και ήταν μακριά από τον καλό ευατό του -Colapinto(7/10) Καλός αγώνας και για λίγο δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς μετά την ποινές του Antonelli.
Επόμενος αγώνας Ο Ναός της Ταχύτητας Monza στο Μιλάνο, Ιταλία
Και για το τέλος οι 3 του βάθρου
















































































