Αρχές 2025: Η McLaren δείχνει ότι θα είναι η νέα πρωτοπόρος για το 2025 και όλες οι υπόλοιπες ομάδες θα παίζουν κυνηγητό για να την φτάσουν. Η Red-Bull την προηγούμενη χρονιά έχει πέσει στην 3η θέση πίσω από Mclaren και Ferrari και φαίνεται ότι το 2025 θα προσπαθούσε απλώς να κάνει ότι καλύτερο.

Αυστραλία-Ουγγαρία(Μάρτιος-Αύγουστος 2025): Η Mclaren έχει κάνει ότι καλύτερο και έχει πάρει στους πρώτους 12 αγώνες 9 από τις 12 νίκες. Ο Verstappen έχει κάνει μόνο 2 νίκες σε Ίμολα και Σουζούκα ενώ ο Russell έχει πάρει την μοναδική νίκη για την Mercedes στον Καναδά. Μέχρι εκείνο το σημείο η McLaren δείχνει ότι είναι το ταχύτερο μονοθέσιο με την Ferrari και Mercedes να ακολουθούν για 2η και 3η θέση ενώ η Red-Bull είναι στην 4η θέση. Μετά την λήξη του αγώνα στην Αγγλία έρχεται η είδηση η οποία ταράζει τα νερά της Formula 1 ότι ο Horner απομακρύνθηκε από την θέση που είχε στην Red-Bull και ο Laurent Mekies έγινε Team Principal. Στους 2 επόμενους αγώνες Βέλγιο και Ουγγαρία η Red-Bull δείχνει ότι δεν μπορεί να απειλήσει με τον Max να παίρνει μόνο μια νίκη sprint στο Βέλγιο και στην Ουγγαρία να τερματίζει σε μια απογοητευτική 9η θέση. Στην καλοκαιρινή ανάπαυλα η βαθμολογία των τριών(Piastri, Norris, Verstappen) είναι 284-275-182 αντίστοιχα.

Επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές

Ολλανδία-Τέξας(Αύγουστος 2025-19 Οκτωβρίου 2025): Μετά την επιστροφή φαινόταν ότι η Mclaren θα πάρει και τα 2 πρωταθλήματα άνετα. Η Mclaren έχει αφήσει την ανάπτυξη του μονοθεσίου από τον Ιούλιο. Στην Ολλανδία ο Norris έμεινε από κινητήρα και εγκατέλειψε με λίγους γύρους να απομένουν και έχασε πολύτιμο έδαφος στη μάχη του τίτλου. Με την νίκη Piastri και 2η θέση Verstappen η βαθμολογία ήταν 309-275-205 και η διαφορά ήταν στους 104 βαθμούς. Στην Ιταλία η Red-bull έφερε αναβαθμίσεις για τα μονοθέσια της και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κερδίσει ο Max για πρώτη φορά μετά την Ίμολα. Στην 2η θέση ο Norris και 3ος ο Piastri και η βαθμολογία έγινε 324-293-230. Στο Baku ο Piastri έκανε 3 λάθη ένα στο Q3 όπου κατετάγη 9ος μετά από επαφή, ένα στην εκκίνηση όπου έκανε jump start και το 3ο και τελευταίο λάθος ήταν που έπεσε στην 6η στροφή στον πρώτο γύρο. Με νίκη Μαξ και ο Νόρις να μην εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ευκαιρία αυτή τερμάτισε 7ος παίρνοντας μόλις 6 βαθμούς από τον team-mate του. Βαθμολογία 324-299-255. Στη Σιγκαπούρη ο Ράσελ πήρε την νίκη μπροστά από τον Μαξ, Νόρις και Πιάστρι και η βαθμολογία έγινε 336-314-273. Στο Τέξας ο Max έκανε ένα τέλειο αγωνιστικό τριήμερο παίρνοντας νίκη στο sprint και στον αγώνα και 33 βαθμούς και σε συνδυασμό με εγκατάλειψη των 2 Mclaren στο σπριντ μείωσε ακόμα περισσότερο στους 40 βαθμούς από την κορυφή. Βαθμολογία 346-332-306.

Μέσα σε 5 μόνο αγώνες ο Max μάζεψε 64 βαθμούς ενώ οι Mclaren τα έχουν βρει σκούρα καθότι δεν είναι το ταχύτερο μονοθέσιο. Με 5 αγώνες να μένουν για να τελειώσει η χρονιά αν το πάρει o Max αυτό το πρωτάθλημα θα είναι ο πιο ολοκληρωμένος τίτλος μετά από το 2021 καθότι θα έχει γυρίσει διαφορά 104 πόντων πράγμα που δεν έχει ξαναγίνει

Συμπέρασμα: Πολλοί μετά την Ολλανδία μεταξύ αυτών και εγώ είχαν διαγράψει τον Max από το να πάρει το φετινό στέμμα. Αλλά ένας συνδυασμός πραγμάτων( Mclaren δεν έχει επιλέξει οδηγό, Red-Bull έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, εγκαταλείψεις Norris-Piastri) τον έχουν φέρει σε θέση βολής. Θα είναι μια απίστευτη μάχη μέχρι το τέλος στο Abu-Dhabi και μακάρι να γίνουν σπουδαίες μάχες στους εναπομείνατες αγώνες με τους 3 διεκδικητές.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *