Στην Αμερική και συγκεκριμένα στο Τέξας μεταφέρθηκε η Formula 1 για τον 19ο γύρο του πρωταθλήματος με δομή Sprint με τον Verstappen να θέλει να μειώσει την διαφορά όσο περισσότερο γίνεται από τους οδηγούς της Mclaren για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Στις κατατακτήριες ο Max έκανε έναν τέλειο γύρο και πήρε την πολ μπροστά από τους Norris, Leclerc παρόλο που δεν έκανε 2η προσπάθεια λόγω λάθους συννενόησης με την ομάδα. Ο Leclerc έβαλε τα μαλακά ελαστικά για να έχει καλύτερη εκκίνηση έναντι των Μαξ και Λάντο.

Στην εκκίνηση ο Max κράτησε την 1η θέση ενώ ο Leclerc χρησιμοποιώντας τα soft πέρασε τον Norris για την 2η θέση ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Piastri από την 6η πήγε στην 5η θέση. Το ρίσκο που είχε πάρει ο Leclerc με τα μαλακά ελαστικά έναντι των υπολοίπων που είχαν τα μεσαία ελαστικά απέδωσε αλλά τον άφηνε εκτεθειμένο για να μπει νωρίτερα λόγω της αυξημένης καταπόνησης που έχουν τα soft από τα medium. Γλίτωσε οριακά από την νωρίτερη επίσκεψη στα πιτ λόγω σύγκρουσης των Sainz-Antonelli στον 7ο γύρο και έδωσε κρίσιμο περιθώριο για να αυξήσει την διάρκεια ζωής των ελαστικών του.

Μάχη Norris-Leclerc για την 2η θέση μέχρι και τον 22ο γύρο

Ο Νόρις πέρασε τον Λεκλερκ στον 22ο γύρο και στον 24ο γύρο η Ferrari κάλεσε τον Leclerc για αλλαγή ελαστικών και βγήκε 9ος ξεκινώντας την ανάκαμψη του προς τα εμπρός αλλά τα φρέσκα ελαστικά σε αυτό το στάδιο προς το τέλος του αγώνα θα είναι πιο φθαρμένα σε σχέση με τους υπόλοιπους. Όσο πλησιάζαμε προς το μέσον του αγώνα όλες οι ομάδες και οι οδηγοί ήθελαν την μαλακή γόμα καθώς η σκληρή γόμα ήταν πολύ αργή σε σχέση με τα άλλα 2 ελαστικά. Στον 37ο γύρο και με όλους να έχουν κάνει αλλαγή από μεσαία σε μαλακά ελαστικά η κατάταξη των 10 πρώτων ήταν Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri, Russell, Tsunoda, Hulkenberg, Bearman και Alonso να κλείνει την 1η δεκάδα. Ένα αξιοσημείωτο σε έναν καλό αγώνα για τις πιο πίσω θέσεις ήταν ένα συμβάν του Tsunoda με τον Bearman φρενάροντας πολύ νωρίς στην 15η στροφή και χαλώντας την φόρα που είχε ο οδηγός της Haas και έκανε ωραίο 360. Όμως αυτό δεν ήταν καθόλου σωστή κίνηση του Ιάπωνα για να κρατήσει την θέση του.

Μάχη των 2 Ferrari ακριβώς πριν ο Leclerc μπει για αλλαγή ελαστικών

Προς το τέλος του αγώνα με 10 γύρους να απομένουν για τον τερματισμό ο Verstappen έκανε συντήρηση ρυθμού για να έχει ελαστικά για να τερματίσει χωρίς δράματα ενώ ο Leclerc με τα μεσαία προσπάθησε να μειώσει την διαφορά και να κάνει επίθεση στους τελευταίους γύρους αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Norris είχε κάνει διαφορά για να ψύξει όλα τα εξαρτήματα και να προσπαθήσει να κάνει μια ολοκληρωμένη επίθεση στον Μονεγάσκο οδηγό της Ferrari και στον 51ο γύρο έκανε την επίθεση του στην 1η ανηφορική στροφή παίρνοντας την εσωτερική αλλά δεν είχε καλή πρόσφυση στην έξοδο και ο Leclerc ξαναπέρασε αμέσως. Στην μεγάλη ευθεία ο Norris πέρασε πάλι και αυτή την φορά έμεινε στην 2η θέση.

Μάχη Norris-Leclerc για την 2η θέση

Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Max να πανηγυρίζει 5η φετινή του νίκη και να μπαίνει γερά στο κόλπο της διεκδίκησης για το 5ο παγκόσμιο πρωτάθλημα του. Στην 2η θέση ο Norris και το βάθρο συμπλήρωσε ο Leclerc με εξαιρετική οδήγηση και άμυνα μέχρι και το τέλος αλλά δεν μπόρεσε να πάρει την 2η θέση. Η δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Hamilton, Piastri, Russell, Tsunoda, Hulkenberg, Bearman και Alonso.

Συμπέρασμα: Ο Max έκανε ένα τέλειο ΣΚ παίρνοντας το μέγιστο των 33 βαθμών με δομή sprint και μπαίνει δυνατά πάλι για την διεκδίκηση του πρωταθλήματος γεμίζοντας άγχος τους οδηγούς της Mclaren και δείχνει ότι δεν πρέπει να τον ξεγράφει κανείς. Επόμενος αγώνας στο Μεξικό στις 26 Οκτωβρίου και το πρωτάθλημα πλέον είναι ανοιχτό για τις 2 Mclaren και τον Max.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *